Наразі мережа провайдера працює нормально.
Перевірте оплату за поточний місяць, якщо у Вас не працюють послуги.
Локація: м. Одеса, офіс у Чорноморці (14-та станція Люстдорфської дороги)
Формат роботи: повна або часткова зайнятість
Оплата: конкурентна ставка + бонуси за якісну підтримку
Графік: позмінний, можливість гнучкого графіка (також для студентів старших курсів)
Людина, яка готова допомагати нашим абонентам швидко, чітко і ввічливо. Ви — перша лінія зв’язку з клієнтами, тому ваші відповіді формують обличчя компанії. Якщо ви любите вирішувати технічні задачі і вам подобається спілкуватися з людьми — ми шукаємо саме вас!
Прийом вхідних дзвінків та звернень від абонентів
Консультації щодо налаштування інтернет-з’єднання, роутерів, телевізійних сервісів
Дистанційна діагностика проблем з інтернетом
Координація виїзду технічних фахівців
Фіксація звернень у CRM-системі
Контроль статусу відкритих заявок та зворотній зв’язок із клієнтами
Базові технічні знання в сфері інтернет-технологій
Вміння грамотно і ввічливо спілкуватись телефоном
Хороші навички користування ПК, бажано досвід роботи з CRM
Відповідальність, терплячість, бажання допомагати
Бажано — технічна освіта (можна студент останніх курсів)
Навчання і підтримку з боку досвідчених колег
Комфортне робоче місце в сучасному офісі
Гнучкий графік для поєднання з навчанням
Дружню атмосферу в команді
Можливість кар’єрного зростання до адміністратора служби підтримки або інженера
Резюме надсилайте на email: dir@beetec.od.ua
Деталі про компанію — www.beetec.od.ua